söndag 4 juli 2010

Lila dalahäst


Tänkte att det kunde vara kul att måla lila hästar, det är en färg jag tidigare inte sett på en dalahäst. Lila är ju en vacker färg också. Jag tänkte göra vita hästar med silvertråd och pärlor i den mellanstora varianten också. Hoppas hinna med det i dag. Båda mina små pojkar har sommarlov, ja den lilla har ännu aldrig gått på förskola så det är fullt upp, men åtmonstonne en heldag kan jag arbeta och även kvällar efter kl 10, så det blir rätt så sena nätter ibland. Snart har min sambo semester i alla fall och då ska vi äntligen umgås hela familjen, det var ett år sen sist vi åkte iväg nånstans så det är dags nu! :)

4 kommentarer:

  1. En lila häst ska min mamma få:)

    SvaraRadera
  2. Hej Karin, Din blogg är en underbar inramning till Dina SUPER smycken, Du har verkligen en smyckesblogg som inte är 'en i mängden'. Du har en blick för det det extra som gör att man hajjar till. Mina komplimanger!!

    Agneta, Österlen

    Ps. jag lägger till Dig på min favvo lista, ok? Ds

    SvaraRadera
  3. Tack snälla, vad glad jag blir! Klart det är ok!!

    Kul Agneta "atenga" att du som smyckedesigner beställer en liten lila pålle av mig till mor din! Skickar den så snart jag får skruva i öglorna, väntar dem imorrn.

    SvaraRadera
  4. Dalahästar kan vara lila det ser jag ju nu, mycket fina smycken

    SvaraRadera