tisdag 31 maj 2011

Utlottning av nytt dalahästsmycke på Bloggen!




Jag har en helt ny hästmodell i silverpläterad metall som bara finns hos mig då den är speciellt tillverkad enligt mina önskemål. Nu tänkte jag ha ett lotteri här på bloggen där man kan vinna ett av dessa smýcken.
Det här vill jag att du gör

Länka med en av bilderna på din blogg och skriv också en rad här om vilket smycke du vill vinna av dessa tre, du får då två lotter, delar du även på facebook får du tre.
Har du ingen blogg går det bra att dela på facebook,då är det två lotter som gäller. För endast kommentar får du en lott. Vinnare dras den 6 juni. Lycka till!

59 kommentarer:

  1. Halloj!! klart jag vill vara med om utlottningen av detta fina designade smycke av dig, är ju ingen bloggare men skiver här och lägger ut på fb, kramisar <3

    SvaraRadera
  2. Linker til din jættefine giveaway, åh så fine smykker! Eftersom jeg ikke har hul i ørerne vil jeg rigtig gerne vinde halssmykkerne!!
    Rigtig gerne..... Kram Helle

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Vill gärna vara med och tävla om något av de underbara smyckena!
    Gillar och har delat på FB!
    Håller tummar och tår, för allt vad det går!
    Kramar från en "Dalkulla" =)
    MVH
    Pia Li

    SvaraRadera
  4. P.S
    Glömde visst min mailadress :S
    agnetapiali@hotmail.com
    D.S
    MVH
    Pia Li

    SvaraRadera
  5. Har länkat på FB och skulle gärna vinna det översta smycket

    SvaraRadera
  6. Gillar ditt halsband helt otrolig vacker.Håller på själv men ej vågat lägga ut så här.Gillar dina smycken du gör.

    Heidi Fransson

    SvaraRadera
  7. Oj jag glömde min mailadress oxå
    franssonheidi@live.se.Dela med dina smycken på fb

    SvaraRadera
  8. Hejsan. Jag tycker du gör superfina smycken! Jag undrar: kommer det komma fler av de grönsköna gullugglorna på signerat.se? Jag missade att klicka hem ett par. En av mina bästa vänner fyller 30 år i sommar och jag vet att hon skulle älska dem, så jag är sugen på att få tag i dem. Nå, vore tacksam för svar!

    Mvh
    Sam.

    SvaraRadera
  9. Finns det något vackrare o en enkelt som passar alla,,tycker jag som har allt i silver o en dalahäst barndomsminne fr sem, i dalarna,som tidig tonåring o besökte nusnäs fabriken,,anette Lorentzen

    SvaraRadera
  10. Jessica Hagströmonsdag, 01 juni, 2011

    Gillar det första bäst :)

    SvaraRadera
  11. Du gör bara fler och fler fantastiska smycken! Är bara så förälskad i allt med dina små dalahästar och skulle vilja ha hur många som helst:)) Av de 2 som du har här nu så skulle jag nog vilja ha öronhängena:) Har delat på FB med och håller tummarna.
    annettegreen@telia.com

    SvaraRadera
  12. Älskar alla tre men väljer det tredje smycket, delar på FB :)

    Siv Petersson

    SvaraRadera
  13. Skulle gärna vilja vinna örhängena, urgulliga!!
    Delar på facebook också :)

    SvaraRadera
  14. Marjaana Ilonen Persson/bullmamma21onsdag, 01 juni, 2011

    delat på facebook såklart =)
    skulle vilja ha långa halsbandet med knut

    SvaraRadera
  15. Klart man vill vara med. Skulle gärna vilja vinna något av halsbanden. Delar på FB också!
    /Ullis www.phifadesign.se

    SvaraRadera
  16. Delar på facebook, vill gärna vinna det översta halsbandet!! Jättefint!

    Karin
    kammy@live.se

    SvaraRadera
  17. Delar på facebook, vill gärna vinna det översta halsbandet!! Jättefint!

    Karin
    kammy@live.se

    SvaraRadera
  18. som sagt fint med en egen design på hänge, delar på fb också. gillar örhängena!
    Maria

    SvaraRadera
  19. Underbara smycken, vill gärna vara med på utlottningen! Skrev tidigare, men det verkar som om kommentaren inte har blivit inlagd...
    Jag har i alla fall länkat på min blogg, 2 lotter. Jag vinner gärna halssmycket.
    //Mervi

    SvaraRadera
  20. Svårtatt välja, men gillar det övre halsbandet och örhängena. delat på fb

    SvaraRadera
  21. Det översta halsbandet med de två dalahästarna är troligt vackert, det skulle jag med glädje bära varje dag! Ska börja jobba i höst efter att ha varit mammaledig i ett år, och med halsbandet på så skulle det kännas som om mina två små barn ändå är med mig. Det skulle vara en underbar känsla, och jag skulle gärna vilja kolla upp möjligheten att få deras första bokstav i respektive namn ingraverade också. Det är ren kärlek jag känner inför det halsbandet! :) <3
    Har delat på FB, så för mig blir det två lotter :)
    katrinextra (at) gmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Självklart vill jag vinna ett vackert dalahästsmycke :)
    Jag länkar till FB
    Om jag vinner vill jag helst ha smycket på den nedersta bilden.
    / Linda
    lindamikaelsson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag tycker dina hästar är så fina. Om jag vinner vill jag helst ha det översta smycket, tror jag.
    Alla är väldigt fina.

    SvaraRadera
  24. Underbart vackra!! Vill gärna vinna det översta halsbandet och har även länkat med just den bilden på min blogg (på höger sida)

    SvaraRadera
  25. Jag vill väldigt gärna vara med. Skulle vara kul att vinna då min sambo är från dalarna och bara en av de hästar han fått genom åren fick flytta in när vi flyttade ihop=)
    Jag har tipsat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/jag-tavlar-hos-messinidesign-en-helt-ny.html
    Och delat tävlingen på fb;
    http://www.facebook.com/event.php?eid=224747160871701#!/profile.php?id=100002206673083
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. 1.Jag är så gärna med.
    har länkat på sidebar i min blogg:
    www.gratishav.blogspot.com

    2.om jag har tur skulle jag välja halsband.

    3.har gillat er på fb med namn Lili Ying,
    och delat tävlingen på fb med namn Lili Ying,profilelänk:
    http://www.facebook.com/pages/messini-design/273180232984#!/profile.php?id=100000299147250

    kram
    Lili
    Mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  27. Hej!

    Vill gärna vara med och tävla om dessa bedårande vackra smycken!

    Delat på FB och länkat på bloggen, så jag tar gärna 3 lotter.

    Skulle jag ha tur att vinna, så väljer jag nog det översta, men de andra två var lika vackra.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  28. 1 lott. Jag är gärna med och tar 2 lotter. Om jag har tur skulle jag vilja vinna det översta.

    2 lotter. Länkar i bloggen
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/6-juni-dalahastsmycke-fran-messini-design.html

    MVH
    Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Hejsan är med på 3 lotter:) Jag länkar här: http://dennismama.blogspot.com/2011/06/tavla.html

    Jag gillar på fb och delar där.-Hanna Olsson

    Hanna
    hanna____1986@hotmail.com
    http://dennismama.blogspot.com

    SvaraRadera
  30. Gärna med i utlottningen med två lotter. Satt ut tävlingen på face book. Jag älskar hästar så nu hoppas jag på tur.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Såklart jag vill vara med och tävla om ett fint dalahästsmycke, dalkulla som jag är (var) :-) Vill helst vinna det översta knythalsbandet.
    Har länkat på bloggen!

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar. Jag gillar det halsbandet med två hästar. Skulle bli superglad om jag vann.

    Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/june/smycke-66.html

    Har delat på FB under min profil Anna Karlsson

    http://www.facebook.com/edtannk

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  33. Jag vill gärna ha en lott!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jättfint alltihop och jag hoppas på att vinna de fina örhängena! Har delat på Fb och länkat hit från min blogg!

    http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/06/tavling.html

    SvaraRadera
  35. De var ju hur vackra som helst! Är gärna med. Skulle bli glad över att vinna endera men dagens favorit blir messinihästarna.
    Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/06/110606-tavlar-hos-messini-design-om-ett.html
    och även delat på Facebook (Annika Mathiasson)

    SvaraRadera
  36. Hej. Kanonfina smycken! Jag skulle tycka det var kanonkul att vinna något av halsbanden, helst det med två dalahästar på. Då skulle jag kunna ha något mer fysiskt att fokusera min hemlängtan på :)
    Jag har delat på facebook.
    Hälsn Ingela Claesson (ingela_t@hotmail.com)

    SvaraRadera
  37. Jag är med. :)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hej, jag är gärna med och tävlar.

    1. Skulle vilja vinna det översta halsbandet, men det var svårt må jag säga då alla var riktigt fina. Älskar dalahästar men kanske inte så konstigt eftersom jag är en Dalkulla! :)

    2. Boggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/june/dalahastsmycke-66.html

    3. Tipsat på Facebook; http://www.facebook.com/SandraLi87

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Vilka ljuvliga små dalahästar! Är jättegärna med, och har jag turen att vinna önskar jag mig det nedersta halsbandet, med endast en häst.

    SvaraRadera
  40. Jag är med och skulle vilja vinna öronhängena.

    länk: http://letmein.bloggsida.se/tavlingar/tavlingar-4

    /Sandra
    sandraliner@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. otroligt fina. skulle gärna vilja vinna halsbandet på 1a bilden.

    har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/june/smycken.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en trevlig helg kram Lillan

    SvaraRadera
  42. Jag är särskilt förtjust i det sagolika halsbandet längst ner! (http://www.signerat.se/butik/halsband/dalahaest-messini/index.php)

    Har tipsat om den genrösa utlottningen i min blogg: http://favolosa.blogg.se/2011/june/messini-design-1.html

    SvaraRadera
  43. Hej!
    har delat på fb <3
    länkat på min blogg gunvorr.blogspot.com
    och vet inte vilket jag vill ha helst så det får du bestämma om jag vinner =)
    så nu har jag 3 chanser eller hur ??
    Kram Gunvor

    SvaraRadera
  44. Halsbandet är helt otroligt vackert, jag skulle bli så glad om jag vann det! Jag har länkat till dig med bild till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    Ha en fortsatt underbar helg.

    SvaraRadera
  45. Jag är med och tävlar! Halsbandet var riktigt snyggt :D

    SvaraRadera
  46. Jättefina smycken! Jag är gärna med. 2 LOTTER :)
    Om jag vann skulle jag vilja ha det vackra halsbandet.

    Jag har skrivit om tävlingen här: http://linneatavlar.blogg.se/2011/june/tavling-hos-messinidesign.html#comment

    linneasjostrom@live.se

    SvaraRadera
  47. Jag gillar knythalsbandet och håller tummarna för det.

    En länk har du här:

    http://evamar.blogg.se/2011/june/smycke-6-juni.html

    SvaraRadera
  48. Föll för det översta som man "knyter". Riktigt läckert!!!
    = )

    SvaraRadera
  49. Det längst ner var riktigt vackert!

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Vill vinna det första. Länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  51. vill gärna vara med och ha möjligheten att vinna ett så vackert smycke. Länkar även i min blogg.
    Älskar det första av dessa smycken mest. men alla är det fina. Pernilla
    www.ockenutta.blogg.se

    SvaraRadera
  52. Av de tre jättevackra smyckena sticker det tredje ut så det blir min önskevinst! Någon blogg har jag inte, så jag delar på min facebooksida:)

    Ann-Sofi Johansson

    SvaraRadera
  53. Här tar jag tre lotter i sista minuten! Delar detta på min blogg och på fb!
    Dessa silverhästar är mycket tjusiga och säkert ursnygga till solbränna!! Jag väljer örhängerna eller det tredje smycket!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  54. Elisabeth Portströmmåndag, 06 juni, 2011

    I sista stund delar jag på FB och skulle jag ha turen med mig så väljer jag det tredje smycket =))

    SvaraRadera
  55. Jag är gärna med och tävlar om smycket i bilden längst ned.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/06/6-juni-vinn-dalahastsmycke.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  56. Åh..! Vilket fint smycke (Jag väljer det översta smycket om jag har turen med mig)! Jag tar 2 Lotter tack. Har tipsat på FB om Din tävling (Pernilla Wamsjö)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  57. klart jag vill vara med på detta..
    Spelar ingen roll va det blir för häst bara det är en dalahäst så är jag super nöjd och blir super snygg.ler
    www.unikajag.se du ligger på facebook..ler

    SvaraRadera
  58. Vinnaren är utsedd, läs nästa inlägg :)
    Sam..jag har lilarosa ugglor, inga gröna just nu i alla fall, kanske längre fram.

    Tack alla som var med!! :)
    Kramar från
    Karin Messini

    SvaraRadera