torsdag 3 september 2009

Morgonstund har guld i mund

Vaknade arla, lilla Conelis vill som alltid upp tidigt, jag måste lära mig att inte lägga mig så sent, men det är ju så ljuvligt med lite egen tid på kvällskvisten. :) Tänkte jag skulle försöka hinna med att lägga upp några bilder varje dag.Det har varit lite skralt med smyckestillverkningen nu pga av att jag fått en irit, en ögoninflamation. Dropparna jag tar gör att jag ser lite suddigt så det blir en aning ansträngande att pyssla med pärlor. Det är lite trist, jag har ju ett behov av att få pyssla åtminstonne 4-5 kvällar i veckan. Just nu ägnar jag mig mest åt icke så synkrävande smycken, knutna med större pärlor/hål och det går hyfsat bra. Hade tänkt prova på decoupage också, men jag väntar nog tills jag slutat med ögondropparna. Men man får verkligen vara glad att det finns mediciner! :)
Jag kommer i alla fall lägga in lite bilder på smycken jag gjort under våren sommaren. Hoppas jag kan ge någon inspiration till det jag gör. Lämna gärna en kommentar, det är alltid trevligt
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar