tisdag 15 september 2009

Vintage and Modern


Jag är förälskad i de här gamla knapparna .Se vilken vacker struktur och form. Som skira blommor i en bedårande varmrosa färg. I knapphålen har jag satt vita sötvattenspärlor som jag lindat med Art Wire. Krokarna är i sterlingsilver. Det stora knapphänget hänger på en flätad läderrem och även i nacken kan man vara tjusig med en trumpetblomma och rosa liten pärla i syntet.
Snyggt att bryta av till en striktare byxdräkt i svart och vitt, eller vara helromantisk i vit tunnika.

De här setet kommer kommer jag att lägga upp på signerat .se.
när mitt meddlemsskap blir klart.Det kommer att kosta ca 300 kr

1 kommentar:

  1. Foarte interesat subiectul postat de tine, m-am uitat pe blogul tau si imi place ce am vazu am sa mai revin cu siguranta.
    O zi buna!

    SvaraRadera