måndag 1 februari 2010

Färg och romantik


Jag gillar mest smycken som är färgstarka och som syns, men det verkar som de flesta väljer att köpa det som är ganska neutralt, men ibland dyker du upp någon som vill ha något som syns lite mer, då blir jag extra glad! Kanske är det så att man väljer något som ska passa till allt, och så praktist behöver ju inte jag vara som kan tillverka smycken som passar de kläder jag ska bära.
Här visar jag ett lite lagom färggrant kedjehalsband med snäckskalspärlor och silverfärgade kulor, det är faktist praktist då man kan bära många färger till!
Armbandet är jag lite kär i eftersom det innehåller porslinspärlor med rosor och så bergkristall som jag aldrig tröttnar på! Romantik är aldrig fel för min del! Jag börjar bli riktigt inne nu eftersom jag alltid varit för den romantiska lantliga stilen.
Båda finns att köpa på signerat!
Ha en skön dag mina vänner! :D

1 kommentar: