onsdag 24 februari 2010

Summer Lovin


Jag deltog nyligen i en tävling hos Frosnolåtta. Juryn var danska Pilgrim och med Summer Lovin kom jag på andra plats. Temat var att man skulle skapa ett romatiskt smycke. Jag tänker mig att en sommarförälskelse kan vara mycket romantisk men oxå lite stormig mest på ett positivt sätt. Man sprudlar av glädje , det pirrar i magen och man blir både glad och orolig, ska denna förälskelse fortsätta eller tar den slut efter sommaren. Hur mycket betyder jag för den här personen....det är ungefär något sådant jag ville förmedla med mitt smycke. Tanken bifogade jag inte men här är Birtes från Pilgrims komentar
Dette smykke bliver man glad når man ser på dette smykke. Det er en fin blanding med de sarte farve og den skrappe røde. Det at der er valgt en sort snor gør den anderledes og lidt sej. Det feminine er sat sammen med det rå.
Jag tycker det känns jättekul! :D Armbandet är inte direkt vackert , men det finns liv i det, det sprudlar om det och den känns ändå gullig med sin ostyrliga charm. Ibland fastnar jag mer för sådant som känns kul framför snyggt, sådant som gör mig pigg och glad.:D



1 kommentar:

  1. Stort grattis! Jag tycker att armbandet är busigt vackert! Har en massa bomullstråd här hemma i olika färger, kanske skulle pröva nåt liknande :-)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera