tisdag 1 juni 2010

En hektisk rolig tid!




Hejsvejs på er ni som läser min blogg! Det är en liten hektiskt tid för mig nu, jag har ju ganska precis startat mitt företag och det är mycket att tänka på och mycket att göra vad gäller tillverkning av smycken, och det ska jag förstås vara och är väldigt glad över :) Närmast kommer mina hästsmycken att finnas på två underbara butiker i Uppsal, en heter Mamsell K och en Sweetie Pie. Fom 20 juni kommer jag även vara gästutsällare på en aldeles snart nyöppnad butik i Höllviken. Pippel & Fix. Där kan man köpa mina smycken som är av varierande slag. Jag har också en rätt så ny återföräljare ,Softhoney, länken visas här breve.
Beställningar på hästarna trillar in titt som tätt så nu har jag gjort ett stort inköp av dem och hoppas nu att de går åt allihopa för de är inte billiga, vilket är väl förståeligt då det täljs för hand uppe i Dalarna.
Några nya hjärtan har jag också inhandlat från den duktiga glaskonstnären Åsa Petterson.
Hon gör ljuvliga glaspärlor, framförallt hjärtana är så speciella .Här visar jag en som jag fått en beställning på. Är det inte vackert så säg ...:) Jag kommer att göra fler hjärtsmycken, några av dem ska till Höllviken men något av dem spar jag nog till Softhoney och gör nå fint av.
Ha en skön kväll, eller ska jag kanske säga god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar