lördag 19 juni 2010

Utställare i Höllviken












Hej på er! Jag har haft mycket att göra sista tiden och med små barn i huset tar allt lite längre tid förstås. Det blir sena nätter rätt så ofta då de två dagar jag jobbar inte riktigt räcker till, men det är härligt att vara med lilla Cornelis om dagarna också och Ville när han kommer hem från förskolan. I går anlände mina smycken till Höllviken på Pippel & Fix, se länken till höger. Här visar jag en del av det som finns där. Jag kommer nästa vecka att skicka ner fler hästar, de hann nämligen gå åt här hemma. Det kommer då framförallt i vitt, svart och turkost men även i några andra kuliga färger. Ha en skön helg!
Skriv gärna en rad om du varit hos Pippel & Fix och berätta hur det var :) Själv åker jag ner i juli, då jag har semester och hälsar på min pappa som bor i närheten.










2 kommentarer:

  1. Vill gärna tro att Agnetha smycket är uppkallat efter lilla mig:)

    SvaraRadera
  2. Ja, vi säger så då :) Tycker det är ett vackert namn , skulle jag faktist kunna döpa en dotter till :D

    SvaraRadera