onsdag 7 juli 2010

Mer regnbågs/pridesmycken



Jag gör en del regnbågssmycken nu inför kommande pridefestivaler, men också för att jag gillar vad det står för.
Det handlar om att vi tycker att alla har lika värde , att ingen ska diskrimineras pga kön, könsidentitet, könsuttryck, klass, ras, etnisk tillhörighet, funktionshinder, ålder och sexualitet.
Sen tycker jag att färgerna i regnbågsflaggan är härliga i sig, man blir glad av dem!
Här visar jag några av dem och dessa går att köpa på signerat. Hästarna finns bara i några få ex.
Just nu pågår en tävling där man har möjlighet att vinna ett valfritt smycke ur denna kollektion. Antingen kan man skriva en rad här om varför man vill vinna ett smycke, alt vinna till en vän, eller på min fansida på facebook här
http://www.facebook.com/photo.php?pid=6143580&id=273180232984#!/photo.php?pid=6011308&id=273180232984

Vinnare dras den 16 juli. Lycka till!

1 kommentar: