torsdag 13 maj 2010

Black Beauty, info om tävling.


Kommer ni ihåg den där serien som gick "Black Beauty" vad jag älskade den, tror jag var runt 8 år när den gick på sommarmornarna. Här kommer min svarta skönhet som är täljd i Nusnäs hos Grannas, men målad av mig. Tycker det är roligt att ha en i lite större modell på längre kedja, särskilt då jag inte sett det i någon butik...ännu . Jag har även målat hästar med lite andra enklare mönster som snart kommer in på Signerat också, men först måste de fotas.

Jag är inte inne och uppdaterar så ofta på bloggen länger då jag har en "fansida" på facebook, där uppdaterar jag hela tiden och just nu pågår en tävling där då man kan vinna ett smycke.

Om du är intresserad kan du läsa om reglerna i mappen "tävlingmapp"

Så kan jag väl också passa på att nämna att jag blev utvald till månadens designer i en pärlbutik här på nätet. Kul och smickarande :) Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar