lördag 15 maj 2010

Pride/regnbågssmycken


Hej på er, det blir liksom inte av att jag är här så ofta då jag mest använder facebook, men jag känner att jag gärna vill ha bloggen kvar trots mina mer glesa inlägg.
Det händer lite grejer omkring mig nu. Jag har startat firma och har även några återföräljare på gång. En av dem undrade om jag kunde göra regnbågsmycken enligt flaggan som ofta används i pridefestivalsammanhang. Flaggan står ju för frihet, mångfald och jämlikhet vilket jag tycker är bra. Alla har rätt att vara som de är så länge man inte skadar någon är min mening.
Armbandet är döpt efter Astrids Pippi.
Tycker idé är kul och bestämde mig för att göra några. Passar ju ypperligt då festivalerna snart sätter igång, med start 26 juli i Stockholm.

Är du intresserad av regnbågssmycken kan du just nu handla dem hos mig på Singerat, fler är på gång in.

Ha de fint! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar