lördag 13 februari 2010

Vårliga armband

Hej på er, hoppas ni mår bra! Vi har lite otur här just nu då både jag och Markus blivit sjuka, det började igår kväll och det är en av dem vanligaste, oftast ofarliga men bland de obehagligaste sjukdommarna, ni vet nog vad jag pratar om. Vi skulle haft en städhelg eftersom vi inte hunnit med veckan men vi får se om vi orkar. Synd om barnen som får vara inne hela helgen :( om inte någon av oss blir lite bättre imorrn. Ja, så ser livet ut ibland. Idag mår jag bättre men är yr, har varit lite småyr de senaste dagarna vilket gjort att jag inte orkat med så mycket. I alla fall så har jag några armband jag gjorde innan eländet började dem ska jag visa för er nu. Armbandet Sara har aprikosa pärlror blandat med bergkristall och några silverpläterde pärlor och ett snirkligt vackert hjärta. Jag har sett att det kommit in mycket aprikost i klädbutikerna så jag tänkte det kan vara vackert att matcha med det här armbandet, eller till vitt blir det ju jättefräscht.
Sheila är en av mina favoriter, jag älskar de här pärlorna och tycker färgerna är läckra tillsammans,. Skriva gärna och tala om viket du föredrar av dem båda :)
De finns inne på Signerat nu.
Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Stackare, inte kul att bli sjuk o absolut inte få de symtomen som jag gissar att ni har. Det är min stora skräck.
    Holly, min stora tjej blev drabbad av eländet 4 gånger på 2 månader när hon var 2 år....fasen, det var inte kul.

    Armbanden är jättefina!
    Själv föredrar jag det nedersta, Sheila!
    Hon är mer färgstark, vilket jag personligen gillar!

    Krya på er o hoppas att barnen klarar sig!

    KRAM!

    SvaraRadera